Takk for at du har meldt deg som nabo på Hegreneset!
Vi vil gjerne minne om nabolagsmøtet som arrangeres i dag kl. 17.30 - 18.30 i Hegrenesveien 52, 5. etasje. Meld deg gjerne på hvis du ikke har gjort det allerede (blå knappen nederst i mailen).
Etter møtet blir det mulighet for å besøke visningssenteret vårt i 4. etasje.
Vi vil også informere om at vi holder et informasjonsmøte for interessenter førstkommende torsdag 18. juni. I den forbindelse vil det dessverre bli en del ekstra biltrafikk i området mellom kl. 17.00 og 21.00. Vi beklager ulempene dette eventuelt medfører for dere som bor her.